דפים בקטגוריה "פרקטיקות"
קטגוריה זו מכילה את 199 הדפים המוצגים להלן, ומכילה בסך־הכול 199 דפים.
2
א
- אחראי.ת טכני
- איך בונים מנגנונים ששומרים על צוות מפוזר?
- איך ולאן יוצאים ממרחב הכיתה והאונליין, ומה עושים עם אלה שאיבדו עניין ומתקשים להתחבר מחדש?
- איך מדברים סביבה, תרבות ופוליטיקה מחוץ לשיעורי חינוך?
- איך מייצרים דרמה ואיך מכניסים אקטיביות ודינמיות למפגש לימודי על מסך שטוח?
- איך מייצרים מפגשי למידה אפקטיביים?
- איך מייצרים קשר, משמעות ותחושת שייכות בלמידה מחוברת?
- איך מייצרים תנועה במרחב הלמידה החדש?
- איך מכניסים את האקדמיה לשלב התיכון?
- איך מכניסים את ההורים לכיתה
- איך מכניסים את ההורים לכיתה?
- איך מנהלים מנהלה של בית ספר על פלטפורמה דיגיטלית?
- איך מעבירים אחריות לילדים.ות?
- איך משחררים את החינוך מהגבולות הצרים של שנת הלימודים?
- איך מתנהלים כשההורים בתמונה לא רק כמטאפורה?
- איך נוכל לעודד ולקדם את הילדים.ות לכדי פעולה עצמאית?
- איך ניתן לייצר למידה קבוצתית במפגשי האונליין?
- איך שומרים גבולות כשהזמן והמקום השתבשו?
- אילו פערים עלולים להיווצר בלמידה מחוברת? מה קורה לנו טכנית ופיזית?
- אימוץ הטכנולוגיה ככלי שעוקף קשיי למידה
ב
ה
- האם ואיך נוכל לקיים למידה מחוברת מותאמת אישית?
- הדלת פתוחה
- הדרגתיות
- הדרכת הורים ב 10 + 1 מפגשים
- ההזדמנות לטעות
- הורים, מתבגרים ומה שבינהם
- היכרות עם הבית
- היתרונות בהחלפת פוזיציות
- הכנה
- הכנה לקראת הבאות
- הכשרה
- המערכה האחרונה
- המערכה הראשונה
- המערכת כפי ש-MIT מציעים לבנות אותה
- העצמה נשית - שבוע של נשים, אמהות ובנות
- הפוגות והפסקות
- הפסקה מחוברת
- הפסקה מתודית לפידבק
- הצהרון
- הקבוצה
- הקשב והזמן
- הרכבים מוזיקאליים
- התנסות עצמאית בליווי
ז
ח
י
ל
- להגדיר מראש זמן או פורמט לשאלות
- להגיע למקומות לא שגרתיים ולפגוש א.נשים חדשים
- לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
- לחגוג את ההצלחות
- לילה לבן
- לימוד עם ההורים בחברותא
- למה זה מביך להתאמן בהורות למתבגרים?
- למה מלמדים ומה לומדים? איך בוחרים חומר?
- למי ולמה טובה הלמידה באונליין ואיך נוכל ״לנצל״ את המצב?
- למי זה מתאים?
- למידה ארגונית מתמשכת וסדורה
- למידה דיפרנציאלית
- למידה הפוכה
- למידה מחוברת בזמן - רלוונטית ואקטואלית
- למידה מקוונת לא לכל אחד.ת ולא כחלופה קבועה
- למידה צוותית
- לשמר רצף תקשורתי ולהישאר בלופ
מ
- מבחר דוגמאות לפוזיציות שונות
- מה יכול להזרים אנרגיה ללמידה?
- מה עושים עם בדידותו.ה של המורה ואיך נוכל לקיים שיתופי פעולה בין מורים.ות ולסייע לצוות?
- מה עושים עם המערכת ואיך מתאימים אותה ללמידה מחוברת?
- מה קורה במעבר מזמן תיכון לזמן צבא?
- מוזיקת פופ
- מועדון ארוחת ערב
- מועדון סרטי קיץ
- מועדון קריאה
- מורים.ות מושלמים.ות ומשלימים.ות
- מחוץ למערכת
- מחקר ברשת
- מיפוי האתגרים הטכניים
- מיקרו למידה
- מעגלים
- מערכת עיתון
- מערכת-על ללמידה מחוברת
- מפגשי הורים והנחייה לקראת הגיוס
- מפגשי הורים והנחייה לקראת צה"ל
- מפגשי הכנה לפסיכוטכני
- מפגשי הכנה לקראת מבחן הפסיכוטכני
- מפגשי מחנכ.ת
- משוב ומעקב
- משחק ותחרות
- משימות קבוצתיות
- מתחברים.ות בבוקר טוב
נ
ס
- סדנאות אפייה ומתוקים
- סדנאות הורים
- סדנאות חנוכה ופסח
- סדנאות רובוטיקה
- סדנאות שטח ופעילות קיץ
- סדנה ללימוד בקבוצות
- סדנת -E -COMMERSE
- סדנת אמנות
- סדנת אנקורילאטיס
- סדנת ביג דאטה
- סדנת בניית אתרים
- סדנת הורים- "הורות כלוליינות- על המתח בין סמכות לחברות"
- סדנת המשחק
- סדנת נגרות
- סדנת עריכת וידאו
- סדנת צילום 'Its Corona Time'
- סדנת קומיקס לכל המשפחה
- סדנת קומיקס למשפחה
- סדנת שיווק דיגיטאלי
- סדרת הרצאות וסיורים סביב סוגיות מקראיות
- סיור-שיעור
- סיירת המטיילים
- סיירת מטיילים
- סקרנות וחקר
פ
- פוזיציה של הכרות
- פורמט עבודה בעל מאפיינים ומבנים צורניים שחוזרים על עצמם
- פחות זה יותר
- פיזור הקשב
- פינוקים ויצירתיות
- פירוק המערכת הרגילה
- פירוק הפעולה העצמאית לכמה פוזיציות
- פירוק שכבות גיל והתאמה לצורך
- פירוק שנה״ל וחזרה ללוח העברי
- פעילות חווייתית משותפת
- פעילות תלמידות.ים בעצרת מחאה
- פעילות תלמידים.ות בעצרת מחאה
- תבנית:פרקטיקה
- פתאום יש לנו גם זמן פיזי. מה עושים איתו?