פריט ידע באיזה חומרים ילדים.ות ביקשו לגעת? לאילו סדנאות ביקשו להצטרף?

פריט ידע באיזה חומרים ילדים.ות ביקשו לגעת? לאילו סדנאות ביקשו להצטרף?

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

המנוע

כדי לתמוך בלמידה פורמאלית, חייבים לייצר סביבות בלתי פורמאליות שירחיבו את גבולות בית הספר ויצקו משמעות ושייכות. קבוצות שונות של ילדים.ות מתחברות לתחומי דעת וכישורים שונים ומתגבשות סביבם, רב גילית.

מה ילדים רוצים ללמוד?

למה הם מתחברים?


קריאה בצוותא היא חוויה מחברת ומעצימה בכל גיל. זו פרקטיקה שכשנותנים לה מקום מבינים עד כמה היא משמעותית וחסרה.

מתי? החל מספטמבר ולאורך השנה אחת לשבוע,  17:00-19:00 בקבוצות של עד 10 ילדים וילדות

בהנחיית: אסנת ספיר

https://www.facebook.com/photo?fbid=3499372713421866&set=g.805595676128035



לילה לבן של יצירה ולמידה בלתי פורמאלית

הכנה רגשית, חברתית ולימודית לקראת עונת הבגרויות. פעילות חוויתית ולמידה בלתי פורמלית לאורך כל הלילה.

מתי? דצמבר

בהנחיית כל צוות המורים והמורות

https://www.facebook.com/groups/1459391214343623/permalink/2539148503034550/?sfnsn=mo



דיון בסוגיות פילוסופיות בקבוצה

מתי? אחת לשבוע,  14:30-17:00 החל מנובמבר

בהנחיית: נעמי מצליח ויוסי שווייג



מנחה: אילון אדן

מתי? 6 מפגשים בתום יום הלימודים בין סוף דצמבר לאמצע יוני

איפה? נגריה קהילתית בחיפה

https://www.facebook.com/groups/1459391214343623/permalink/2542284202720980/



המפגשים כללו סיור במוזאון, תערוכה וגלריה לאמנות. בסיום כל מפגש התקיימה סדנה מעשית, בהקשר לתוכן הסיור.

איפה? עין הוד ומוזיאון חיפה

מתי? 5 מפגשים בתום יום הלימודים

ספטמבר עד פברואר (נקטע עקב הקורונה)

מנחה: רוית בר זהר

https://www.facebook.com/groups/1459391214343623/permalink/2496522883963779/



תחום הצילום תופס מקום מרכזי בחיי הקמפוס,  הוא מספק לילדים.ות פלטפורמה להבעה אישית בימים כתיקונם ובימי קורונה. במסגרת סדנת הצילום, בחרו ילדים.ות משכבת י'+ט' לבטא את עצמם.ן דרך הצילום, ככלי אקספרסיבי. במסגרת הסדנה מתקיימים גם ימי צילום באתרים שונים.

בהנחיית עינבר רוטשילד