מחקרית, פעולה למען האחר היא פעולה מחזקת. הדבר הכי חשוב שנוכל להוציא מהמצב הנוכחי הוא תחושת ערבות הדדית - לתת מקום ללמידה וקבלת עזרה מהילדים.ות. ראינו במהלך הגל הראשון שהם.ן לפעמים נחלצו לעזרת המורים.ות, עזרו בתקלות טכניות וביצירת קשר עם חברים.ות כדי לעזור למורה ואחד.ת לשני.ה. אנחנו צריכים לנצל כל הזדמנות שמקדמת עזרה הדדית בתוך הקבוצה, ולהדגים בקשת עזרה בעצמנו. לא מדובר כאן על איך תורמים לקהילה שמחוץ לבית הספר, אלא דווקא על קהילת הלומדים והלומדות, המורים והמורות. הסביבה הדיגיטלית שבה לפעמים ילדים מצויים טוב ממבוגרים, מזמנת פתח לילדים.ות שמלמדים.ות ילדים.ות שמלמדים.ות מורים.ות.