ניתן להתחיל את תהליך השיקום באמצעות הקדשת ״פוזיציה״ אחת בכל מפגש לפעילות שכל תכליתה היא היכרות, שמירה על אינטראקציה לא רשמית, ויצירת קרבה בין המורה לתלמידות.ים ובינם.ן לבין עצמם.ן. מעמד שקורה באופן טבעי במרחב הפיזי, אך דורש מאיתנו תשומת לב מיוחדת במרחב המקוון.
פוזיציה כזו של היכרות צריכה להתקיים לא רק בין מורות.ים לתלמידות.ים, אלא גם בין מורות.ים למורות.ים. גם מרחב פיזי מאוד חשוב שלנו, הצוותים, נעלם: חדר המורים.ות, שאפשר לנו לקיים בו זמנית מגוון רב של קשרים - חברתיים, מקצועיים, קולגיאליים. כל עוד אין בינינו מפגש בלתי אמצעי בו אנחנו יכולים ויכולות להרגיש זה את זו, אנחנו עומדים בפני סכנת התפוררות. כדי לשקם את המרחב החברתי של התלמידות.ים, כדאי שאנחנו נכיר טוב יותר, ונחדד ביחד את המטרות המשותפות שלנו כצוות.