פריט ידע למי ולמה טובה הלמידה באונליין ואיך נוכל ״לנצל״ את המצב?

פריט ידע למי ולמה טובה הלמידה באונליין ואיך נוכל ״לנצל״ את המצב?

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

המנוע

למידה אינטנסיבית ומתמשכת באונליין התבררה כבעיתית מאד עבור הרבה מורות.ים וילדות.ים. יש שם שאלה של מינונים, מותאמים לתחומי דעת וקבוצות גיל ויכולות שונות. יחד עם זאת, היא פתחה ההזדמנויות ואפשרה לנו לבחון דברים שלא יכולנו לדמיין קודם לכן.

איפה אפשר לזהות הזדמנויות?


הצורך ליצור בבית מפגיש אותנו עם יצירתיות אחרת, כמו יצירת יש מאין, והזדמנות ליצור בחומרים לא קונבנציונליים.



המדיום הדיגיטלי מעודד סקרנות תמידית תוך חקירה של הגבולות של מה אני יכול.ה לעשות באונליין וכיצד אוכל לנצל את הכלים הדיגיטליים לכדי עשייה יצירתית ויישום של עבודת אמנות למשל. לשם כך חשוב להישאר כל הזמן בחשיפה למדיום, להיות מעודכנים.ות במה שקורה בחוץ עם יד על הדופק לגבי ההתרחשות האמנותית שמתקיימת ברשת.



ה״ניידות״ של האונליין מאפשרת לנו לעשות פעולות שלא יכולנו לעשות בבית הספר, כמו לבקר בסטודיו של אמן, לעשות סיור וירטואלי במוזיאון רחוק, אבל בעיקר, לפגוש א.נשים וקהילות לשיח שלא היה מתאפשר אחרת. זה הזמן לייצר שיתופי פעולה לא שגרתיים מתוך המקום המוגן שמאחורי המסך.



יש ילדים.ות שהמעבר לאונליין היטיב עימם.ן, אלו שפעמים רבות ״נעלם״ בכיתה, או כמעט ולא הגיע.ה לבית הספר, לפתע היו הרבה יותר פעילים.ות, והפורמט המקוון אפשר להם.ן ללמוד בזמנים שנוחים להם.ן ובשליטה גדולה יותר על תהליך הלמידה.



המרחב החדש מוכן לסבול יותר טעויות. אף אחד לא היה שם קודם ואם אנחנו ניגשים וניגשות אליו באותנטיות, יסלחו לנו על טעויות שבמרחב הפיזי לא היו נסלחות. מרחב הטעות החדש מחייב אותנו להדגים למידה, כי גם כאן אי אפשר לחזור על אותה טעות הרבה מדי פעמים...