זמן להתארגן מחדש

קפיצה אל: ניווט, חיפוש
הזמן - השתבש. משך השנה, משך השיעור, משך היום, מידת הזמינות, ההפסקות וההפוגות שהכרנו, לא רלוונטיים יותר. אנחנו חייבים לשלוט באופן אחר בזמן האישי שלנו, ולמצוא דרך להסתנכרן עם הזמן של האחר. יום הלימודים ושנת הלימודים פרצו את הגבולות המוחלטים שהיו להם והצלצול כבר לא נשמע. הזמן שהתפרק משפיע עלינו פיזית, אולי צריך לאפס את השעון הביולוגי מחדש?
איך שומרים גבולות כשהזמן והמקום השתבשו?

איך שומרים גבולות כשהזמן והמקום השתבשו?

השיעור הוא לא שיעור, השעות הן לא השעות הרגילות והכיתה לא קיימת, אין גבולות לזמן ולמקום.
פתאום יש לנו גם זמן פיזי. מה עושים איתו?

פתאום יש לנו גם זמן פיזי. מה עושים איתו?

זמן בית הספר שווה זהב - יהיה לנו פחות זמן פיזי בביה"ס (וגם הוא יכול להילקח מאיתנו כל רגע), הילדים.ות ואנחנו כמהים לקשר חברתי-אנושי ולפעילויות פיזיות עם החברים.ות ועם המורים.ות. לכן חשוב לנצל את הזמן הפיזי בביה"ס – לבניה וחיזוק החיבור הבינאישי, לכל מה שלא יכול להיעשות בבית.
מה עושים עם המערכת ואיך מתאימים אותה ללמידה מחוברת?

מה עושים עם המערכת ואיך מתאימים אותה ללמידה מחוברת?

מאחר ופנינו אל הלא נודע, ואין לנו אפשרות לתכנן את המערכת והמפגשים בצורה ברורה (כל שבוע יכול להיראות שונה מקודמו ומזה שיגיע אחריו), חשוב שנתכנן את המערכת הכי גמישה והכי חסינה שאפשר, מערכת שיודעת להתפרק ולהתחבר מחדש. מערכת-על שתתאים את עצמה לימי למידה מהבית ולימים בהם נגיע לבית הספר, מערכת שתיקח בחשבון שביום אחד נעבוד עם כיתות שילמדו מהבית וכיתות שילמדו במרחב הפיזי במקביל, ויהיו לנו גם מורים.ות שילמדו שיעור אחד מקוון ושיעור מיד אחריו בכיתה. מערכת-על שיכולה להכיל גם את העובדה שייתכן ומורים.ות ו/או ילדים.ות ייכנסו לבידוד בכל רגע נתון, ויתכן וכולנו נמצא את עצמנו בסגר מתמשך.