המנוע
זמן ההפסקות וההפוגות הוא זמן למידה יקר, רגשית וחברתית. יש ילדים.ות שהוא ממש לא מספיק להם. הם זקוקים לחברתי לימודי גם אחרי שיום הלימודים הפורמאלי הסתיים, כדי לאסוף את עצמם, כדי לא להיות לבד, כדי להפגש עם אחרים שלא הולכים לצופים.- לא כולם בצופים, לא כולם מתחברים בקלות לאחרים. איך מציעים פלטפורמה כזו בשוטף?
- לא כולם יודעים או יכולים ללמוד לבד, איך עוזרים להם להתארגן?
הצהרון יום הלימודים פורמאלית הסתיים, אבל יש מי שלא הולך הביתה. לפעמים אי אפשר ללמוד בבית, לפעמים ...
יום הלימודים פורמאלית הסתיים, אבל יש מי שלא הולך הביתה. לפעמים אי אפשר ללמוד בבית, לפעמים אי אפשר ללמוד או סתם להיות לבד. פעמיים בשבוע יש ילדים שבוחרים להשאר בצהרון, בבית הספר, שמעניק תחושת שייכות ומסוגלות.
מתי? פעמיים בשבו עד 17:00.
בהנחיית: הילדים המשתתפים וצוות נוכח.
שאלות קשורות