איך בונים מנגנונים ששומרים על צוות מפוזר?
איך בונים מנגנונים ששומרים על צוות מפוזר?
כמו הקשר בין מורה לילד.ה, גם הקשרים בין מורה למורה מבוססים על המפגש הבלתי פורמאלי. המפגש הזה קורה על קפה, תוך כדי שיחה על כל דבר ולא כלום. אבל המפגש הזה מאפשר למורה לחזור לכיתה מחוזק.ת. מערכת השעות והמפגשים חייבת לתת מקום ולהנכיח את עבודת הצוות, לא רק בפגישות פורמאליות וישיבות פדגוגיות.
מה עושים עם בדידותו.ה של המורה ואיך נוכל לקיים שיתופי פעולה בין מורים.ות ולסייע לצוות?
מה עושים עם בדידותו.ה של המורה ואיך נוכל לקיים שיתופי פעולה בין מורים.ות ולסייע לצוות?
הבדידות שצוות המורים.ות חוו הורגשה בכל מקום - בלמידה אונליין המורה נמצא.ת לבד לא רק בכיתה אלא גם בבית. אנחנו נדרשים.ות להתמודד עם סיטואציות מורכבות וחדשות שלא תמיד יש לנו את הכלים להן.